tirsdag den 24. maj 2011

Animal Stitching - fortsat

Nu har jeg fået skåret stoffet til mit animal stitching tæppe og er klar til at sy sammen. Der er 8 forskellige stoffer, der skal mixes sammen. Jeg syr ikke alle de små stykker på ad én gang, da jeg godt kan lide, at de er godt blandet.


Jeg har ikke for meget plads i mit lille syhjørne i soveværelset, men det er blevet meget bedre, efter jeg har fået en god bordplade sat op. Desværre er jeg ikke et udpræget ordensmenneske. Har hørt at man ikke skal bremse sine kreative udfoldelser ved at rydde op, så det er vist det jeg lever efter. 


Det er med at holde tungen lige i munden, men jeg har investeret i en "inchtrykfod med styr", så det går nogenlunde med at sy lige. Jeg er nu ikke blevet helt gode venner med min nye symaskine endnu. Vi tager vores kampe.


Det er godt at have vindueskarmen til hjælp til at lægge fra på.


Så skal der stryges. Det gør jeg altid meget ud af, så synes jeg det er lettere, når elementerne skal syes sammen.


Fortsættelse følger, nu skal jeg vist ind i sofaen og strikke videre på en trøje til min datter. Den har jeg været i gang med meget længe.

1 kommentar:

  1. Det ser sørme godt ud, det bliver da super det tæppe, venter spændt på det videre forløb.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...