onsdag den 18. maj 2011

Dækkeservietter med sjove huse fra AnnaKa

Jeg er ved at lægge sidste hånd på nogle dækkeservietter, som min søster har spurgt, om jeg ville lave til hende. Det ville jeg selvfølgelig godt, for hun er normalt ikke så vild med patchwork, så må man jo benytte sig af chancen. Mønsteret er jeg nu ved at være godt træt af, for det er 4. gang jeg har lavet de 4 forskellige huse med fugle, og denne gang er det 8 stk.

Her er mine egne slidte, jeg bruger til daglig,


her er dem fra "gaveskabet" der ligger og venter på at blive foræret væk ved en passende lejlighed,


og her er dem jeg er i gang med til min søster. Jeg skal lige have sat kanter på de sidste 7, så er de til en side.

Nu må det også være slut med det mønster for mit vedkommende. Jeg må i gang med noget af alt det andet spændende, der ligger og venter.

2 kommentarer:

  1. De ser fine ud alle dine huse, men man kan jo godt blive træt af at skulle sy de samme mønstre for alt ofte, men det er godt du har andet at kaste dig over når du er færdig ;o)

    SvarSlet
  2. De er rigtig søde.
    Men 8 stk. det er mange.
    Men jeg er sikker på, at hun bliver glad for dem.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...