fredag den 13. maj 2011

Nyt stof til animal stitching

I mit allerførste blogindlæg viste jeg Williams tæppe, som jeg syede for min kollega. Det er faktisk Lene, der er indehaver af butik 5 trin ned på Trøjborg i Århus, der har sponseret mønster og det lyse stof mod, at hun måtte have tæppet til at hænge i sin butik, så jeg har faktisk syet alle 16 broderier 2 gange. Det har taget lidt tid, så derfor har jeg ikke nået så meget andet. 


Jeg fandt et dejligt stykke stof med store blå og brune blomster, da jeg var en tur i Flensborg i lørdags, så jeg har taget udgangspunkt i de grønne, blå og brune nuancer. Det blå stykke med de små hvide blomster, har min datter faktisk haft med hjem til mig fra USA, da hun tog et semester i Iowa i 2006 i forbindelse med sit studie. Noget af stoffet har jeg fundet i mine gemmer og lidt nyt er det også blevet til. Nu er det bare med at komme i gang med at skære og få symaskinen til at spinde.


3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud.
    Jeg er spændt på, at se det færdige resultat

    SvarSlet
  2. Det skal nok blive rigtig flot. Jeg kan godt se du har lavet om på farverne. ( den er jo blå )

    SvarSlet
  3. Jeg kan bedst lide blå. Prøver at eksperimentere mig frem. Det lyserøde blev lidt fimset at se på.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...