søndag den 5. juni 2011

London

Det er ved at være et stykke tid siden, men det har sine naturlige årsager, idet jeg har været en tur i London sammen med min ældste datter. Jeg kom først hjem sent fredag aften og derefter tog jeg direkte til fest på Sjælland. Det bliver helt rart at komme på arbejde i morgen og slappe lidt af. 

Vi fik oset og kørt London tynd i busser og undergrundsbanen. Her er lidt af det vi nåede:

London Eye - vi prøvede nu ikke en tur.


Big Ben fra vandsiden set fra South Bank


 Og her fra den anden side.


Piccadilly Circus by næsten night


De berømte macarons som vi købte i Covent Garden


Ja æsken er jo bare ikke til at stå for


Da jeg kom hjem var mit quilteblad fra Mc Call's, som jeg bestilte abonnement på for næsten 2 måneder siden, endelig nået frem. Min tålmodighed var næsten også ved at være brugt op.


Dejligt stof bestilt til halv pris på Hancock's of Paducah var endelig nået frem. Jeg har planer om at sy et tæppe med kaleidoskop mønster. Jeg har også bestilt border og bundstof, så det hele skulle gerne bare matche og gå op i en højere enhed.


Så mangler jeg bare tiden til at få det syet.

2 kommentarer:

  1. London er en dejlig by. Det var sørme også lang du måtte vente på dit blad. Skønne stoffer fra Paducah.

    SvarSlet
  2. Det har vist været en god tur, som du var på der?
    London er en spændende by, jeg mindes helt, når jeg ser billederne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...