mandag den 13. juni 2011

Taske med total make over

Jeg var for længe siden på et applikationskursus med Karin Floes, som er rigtig dygtig til patchwork og til alt muligt andet kreativt. Hvad skal jeg lige bruge et stykke stof med en needleturn applikeret blomst på, tænkte jeg. Det endte med, at det blev en del af den ene side af en taske, og tasken endte faktisk med at blive en slags prøveklud.


På den anden side af tasken maskinapplikerede jeg en anden blomst med knaphulssting. Mønsteret, som har jeg fundet i et norske quiltemagasin, har jeg brugt som inspiration.


Så skulle jeg da også lige have lidt præriehjørner på og så har jeg ellers maskinquiltet forskellige mønstre med min gamle symaskine, for den nye og mig er stadig ikke venner!!! Jeg har udelukkende brugt balistoffer.


I dag har tasken fået nye håndtag, for jeg syntes de første jeg havde fået lavet af stoffet var noget slaskede. Det er en dejlig rummelig taske til alt mit sygrej, når jeg er rundt omkring hos mine syveninder.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...