onsdag den 18. juni 2014

Ferrari tæppet

Mit tæppe er nu færdigt, og med alt det røde og sorte, er det oplagt at kalde det mit "Ferrari tæppe".
Jeg tror da aldrig jeg har færdiggjort et tæppe så hurtigt, efter det efter flere år har ligget i dvale i en skoæske. Måske det skyldes, at symaskinen bare har summet der ud ad. Jeg kan med glæde sætte en fed streg over en gammel ufo på min ufoliste og gå i gang med næste opgave. Der er nok at tage fat på.


Tæppet er blevet ret stort 200 x 150 cm, men så kan det også varme godt nede om tæerne. Her er det lidt tættere på. Jeg har forsøgt mig med at maskinquilte. Der er plads til forbedring, men fejlene ses heldigvis  ikke så tydeligt i det mønstrede stof.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet et smukt tæppe, godt det fandt vej ud af ufo-bunken.
    Hanne

    SvarSlet
  2. Den ville også passe godt i en ferrari, når du får sådan en ;-)

    SvarSlet
  3. Der er bare blevet rigtig godt. Det kan modtageren da kun blive rigtig glad for

    SvarSlet
  4. Det er bare blevet super flot! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...