søndag den 18. maj 2014

Quilting gallery swap

I mit sidste indlæg viste jeg de mug rugs, som jeg fik af Corinna, så nu vil jeg lige vise, hvad jeg sendte til hende.

Tasken faldt jeg over på en hjemmeside, så den måtte jeg da lige sy til at have tingene i. Rester har jeg jo nok af, og selv de mindste kunne bruges her. Nålepuden har min veninde Lene lavet. Hun har selv en blog, men hun fik en ny computer i julegave, og de er ikke så gode venner, så det er småt med indlæg til hendes egen store ærgelse. Det er en skam, for hun laver mange fine ting, som er værd at vise frem. Jeg har også stof og garn liggende til sådan en nålepude, men det har jeg ikke lige nået endnu.


Fint pakket ind i cellofanposer. Jeg spurgte Corinna, hvad hun kunne tænke sig fra Danmark, og hun ville gerne have stemplede frimærker, så jeg har haft travlt med at klippe dem af kuverterne på mit arbejde.

Det er på denne hjemmeside Quilter's Fun jeg fandt gruppen, der bytter mug rugs. Man kan bare melde sig til deres nyhedsbrev.

1 kommentar:

  1. Flotte ting du har sendt den anden vej, det må modtageren bestemt synes om.
    Tillykke med den nye maskine.
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...