tirsdag den 13. maj 2014

I've got mail

Jeg har været med i "Spring flowers mug rug swap" for første gang, hvor jeg spændt har ventet på at modtage en pakke fra min swap partner i USA. I dag ankom pakken endelig fra Corinna i Detroit Lakes. Jeg synes de rigtig fine og flot syet.


Jeg var heldig, og modtog nogle rigtig fine ting fra Corinna. Det gav dog lidt arbejde, og har tilbragt lidt tid på alle fire med at samle de meget små perler op, som blev spredt ud over hele gulvet, da jeg åbnede pakken. De er rigtig fine at dekorere med, hvad Corinna også har gjort på de mug rugs, hun har sendt. Jeg fik også noget fint blåt stof med motiver. Jeg må lige finde ud af, hvad det skal bruges til.


 Og her er så hele pakkens indhold. Det er da ikke sidste gang, jeg skal være med til det. Der kommer vist en ny omgang til juni, så håber jeg, det er nogle motiver, jeg gider at sy. Når Corinna har modtaget de mug rugs, som jeg sendte til hende, skal jeg selvfølgelig nok vise dem frem.

2 kommentarer:

  1. Heldige deg som har mottatt så flott pakke fra ditt USA swap, med flotte blomster mug rugs og mye annet spennende!

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde og fine stoffer m.m. du også har modtaget
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...