mandag den 21. april 2014

Bananbukser

Bananbukser - ja det hedder opskriften, som jeg købte hos Tante Grøn, da jeg var til messe i Middelfart. Det må være fordi, at de på mønsteret var strikket i gult garn, at de hedder bananbukser. Jeg købte 2 bundter bomuldsgarn af det, som hedder blomsterfrø, og det var lige præcis nok til disse bukser, som jeg har strikket i størrelse 6 måneder.


Ikke fordi jeg strikker til en specifik baby, men ligesom jeg elsker at sy børnetæpper, elsker jeg også at strikke babytøj. Jeg tror nu, at min gravide kollega har lagt billet ind til denne model og heldigt nok venter hun en pige. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, det er ikke dumt at have noget på lager når der lige er brug for en gave.
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...