mandag den 5. august 2013

Strikkepindeetui m.v.

Jeg har kreeret et strikkepindeetui til min ældste datter Line, der er begyndt at strikke. Mine pædagogiske evner rakte ikke, så jeg måtte sende hende ned til butik Fandango, hvor hun under kyndig vejledning hos Sys Fredens har fået lært at strikke. Hun har nogle deltaget på et par begynderkurser i to sæsoner. Jeg synes nu hun er kommet helt godt fra det.


Nu kan hun få styr på strikkepindene. Der er både plads til de korte og lange pinde + nogle lommer til wire. Mønsteret er vist fra et tysk blad.


Her er hendes først kreation. Den er hun da sluppet helt godt fra. Hun gider nu ikke lave en til mig, men så må jeg jo selv i gang.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin bluse, hun har fået lavet.
    Heldig er hun, der har en mor som kan,
    lave et så fint stikkepindeetui.

    SvarSlet
  2. Flot strikkepinden etui du har lavet til hende.
    Hendes første forsøg med pindene er blevet super flot.
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...