torsdag den 27. oktober 2011

Juletæppe - Annaka

Jeg er i gang med at sy et juleslumretæppe primært i røde og hvide farver. Det er lavet af Annaka som julebom. Mønsteret er venligst udlånt af min veninde. Jeg ved ikke om det er ulovligt, men det er i hvert fald det, jeg har gjort. Jeg får næppe en bøde for det. Jeg har nået de første 2 broderier, og jeg må sige det er ret så tidskrævende at brodere, hvor især grangrenene tager sin tid. Mit gran må være nobelis, for jeg har fået lavet stingene noget tætte. 


Jeg har købt nogle dejlige røde stoffer i forskellige butikker, hvor jeg er kommet omkring. Det kan da også godt være, at der skulle gemme sig et par stykker, der kan bruges på mit hjemlige lager. Jeg håber jeg når at blive færdig til jul.

3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud og flotte røde stoffer du har valgt.

    SvarSlet
  2. Det ser rigitg spændende ud med dine broderier.
    Man kommer helt i julestemning :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og spændende stoffer du har valgt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...