torsdag den 30. maj 2013

Min første mug rug

Min veninde Lene er med i sådan en mug rug bytteting, som jeg faktisk er lidt misundelig over. Prøv lige at gå ind på hendes blog og se den fine mug rug, som hun lige har fået tilsendt.

Når jeg nu ikke selv er med, måtte jeg jo selv prøve at lave en mug rug. Jeg kom i tanke om, at jeg havde en stofrapport med nogle tekopper fra dengang, det var før.

Der kunne lige blive 4, men så var jeg også nødt til at øge kanten med et neutralt stykke stof. Mine mug rugs er lidt store i forhold til vejledningen i min mug rug bog, men jeg er helt godt tilfreds. Jeg skal bestemt lave nogle flere.

2 kommentarer:

  1. Det er en super fin mugrug, og det der med kanten :-) det syns jeg faktisk er en ekstra flot detalje.

    Hilsen Mia

    SvarSlet
  2. Tillykke med din første mugrug - den er da blevet rigtig sød ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...