onsdag den 8. maj 2013

Et par nye babytrøjer

Til min fødselsdag var jeg nødt til at købe Lene Holme Samsøes nye strikkebog: Babystrik på pinde 3 i gave til mig selv. Der er virkelig mange søde modeller i bogen. Jeg har strikket disse to trøjer i bomuldsgarnet Mandarin Petit. Jeg synes trøjer i bomuldsgarn bliver lidt tunge i det, så næste gang vil jeg prøve at strikke i tyndt uldgarn.


Det er rart at have nogle ting på gavelageret. Dem trøjerne var påtænkt er vist blevet for store i mellemtiden, mens jeg har fået mig snøvlet færdig.

4 kommentarer:

  1. Det er en dejlig bog, med søde modeller. Der er ingen babyer i vores familie (lige nu) men alligevel, har jeg også gang i et par af modellerne. Så får man jo brugt lidt restegarn - og som du siger, fyldt lidt i gavelageret.

    SvarSlet
  2. Sikke et par søde små babytrøjer du har strikket, dejligt med lidt til gavekassen.
    Med hensyn til at stryge skjorter i campingvognen, så stryger jeg aldrig skjorter det må Jan skam selv gøre hvis han skal have skjorte på. ;0)

    SvarSlet
  3. Nej - hvor er de dog søde begge to:)

    SvarSlet
  4. Rigtig god blog du har, og søde trøjer til de små. Selv har vi fået en efternøgler der nu er 3 md så springet op til de andre to er 15 og 16 år. Jeg er vild med "hjemmestrik" især til de små, men er kun kreativ med papirblomster som jeg har skrevet en bog om.
    MVH Jan Theuerkauf

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...