lørdag den 17. november 2012

Kragerne er kommet på skitur

Jeg har lige fået lagt sidste hånd på disse dækkeservietter med krager. Jeg har 2 mere, men mangler lige øjnene. Jeg er selv helt vild med snestoffet, som jeg købte på udsalg for et par år siden. Det har faktisk været gratis at lave dem, for alt stoffet var på lager og så er det jo rester. 


Det er svært at holde balancen ...


Mønsteret er fra Annaka. Jeg er faktisk kommet i tanke om, at jeg har noget fantastisk julestof i blå farver i min julestofgemmekasse, så som sædvanlig fristes jeg til at sige, laver jeg dem nok lige en gang mere nu, hvor jeg har rutinen.


3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne. :)

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare sjove og fint lavet :o)

    SvarSlet
  3. Så härliga bordstabletter Du har sytt, tycker jag. Härliga motiv och fina tyger har Du valt.

    Dollandesign

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...