søndag den 4. november 2012

Hæklet strikkekurv

Min ældste datter vil gerne lære at strikke, så jeg har sendt hende på begynderkursus over 5 lørdage hos Fandango. Ikke fordi jeg ikke selv kan strikke og sikkert sagtens kunne lære hende det, men vores temperamenter går ikke så godt i spænd, så der bliver for meget råberi. Nu er hun så småt ved at have fod på ret og vrang efter Sys Fredens' pædagogiske anvisninger.


Jeg har hæklet en strikkekurv til hende af noget spagettigarn, som hun har købt hos Fandango. På pind nr. 15 og 2 bundter af garnet var den hæklet på et par aftener.


6 kommentarer:

  1. Hej Gitte
    Dejlig gave til ældste :)
    og rigtig fin hæklet strikkekurv
    (selv om du har skrevet strikket :)
    knus♥

    SvarSlet
  2. Sikken en god ide at sende hende på kursus.
    Jeg kender ret godt til det der med at temperamenterne ikke går så godt i spænd, når man skal fra sig (hvis det er et tæt familie medlem)
    Jeg har to døtre der gerne vil lære at strikke, jeg tror jeg vil sende dem ind til Fandango (den ene bor ovenikøbet 100 m derfra).
    Fin kurv du har hæklet til hende - men er den nu stor nok ?? (smil)
    Kh hanne

    SvarSlet
  3. Du glemte vist at skrive, at du ville hækle den og ikke ville vise mig hvordan man gjorde...!! Du hev jo garnet ud af hånden på mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var altså ikke helt nemt med det garn Line. Du får en ny chance i noget nemmere garn.

      Slet
  4. Fin kurv til strikketøjet du har fået lavet, så kan Line jo selv lave flere hvis hun ønsker det.

    SvarSlet
  5. Fed idé - den er virkelig fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...