søndag den 19. februar 2012

Nok en blæksprutte - Boris - og lidt nye indkøb

Jeg kan jo bedst lide at sy patchwork på symaskine, men det er jo ikke så nemt at sidde med i sofaen, når jeg skal se tv. Det bliver derfor også til lidt strik og hækleri. Den nyeste blæksprutte Boris, bor nu hos en lille dreng, der hedder Frederik.


Jeg har været på weekend hos nogle venner og på vejen hjem faldt turen forbi Hannes. Hun havde lige præcis  det brune stof  med prikker, som jeg ledte efter alle steder, da jeg skulle lave mit abetæppe. Nu bliver jeg simpelthen nødt til sy et tæppe mere i de farver, som jeg havde planlagt i første omgang. Det blev også til lidt andet, så det går ikke så godt  med planerne om ikke at købe mere nyt før, det gamle er brugt. Stoffet med teposer er nu til Lene for hun har lovet at lave en pose til mit tekrus, når vi skal i sycafé.

4 kommentarer:

  1. Sikke en sød blæksprutte.
    Man kan godt "komme til" at købe ekstra stof. Det kender jeg godt

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde stoffer.
    Der går lige lidt, før jeg
    skal sy noget igen.
    Er allerede træt af det på forhånd.
    Håber i har haft en dejlig weekend.

    SvarSlet
  3. Hej Gitte
    hvor er han sød ham Boris :O)
    jeg kan se jeg også "er kommet til" at købe lidt at de samme stoffer som dig :O)og jeg havde også gode intentioner om IKKE at købe nyt ....
    knus♥

    SvarSlet
  4. Ja, han er sød blæksprutten Boris, jeg har nemlig set ham live. Fine stoffer du har købt hos Hannes.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...