torsdag den 19. januar 2012

Abetæppet tager form

For et stykke tid siden viste jeg mit nyindkøb af abestof, som jeg bare måtte eje, fordi jeg havde fundet et mønster i etQuiltmaker magasin. Nu er jeg gået i gang med at sy tæppet til en af mine datters nære venner, som snart skal være far. Jeg løb desværre tør for strimler, nu gik det ellers lige så godt. Jeg må videre, når det bliver weekend og det er mere lys fra vinduet. Er ved at være lidt halvblind.


Her er blokken med aben, som er applikeret på med knaphulssting. På maskine selvfølgelig, ellers bliver jeg aldrig færdig med noget som helst.
Her er den anden blok, der skal imellem aberne. Fortsættelse følger, når jeg har fået skåret nogle flere strimler.

6 kommentarer:

  1. Waou hvor ser det dog godt !

    Glæder mig til at se mere !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare sød, det bliver allergikers tæppe

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt - det glæder jeg mig til at se mere af.

    SvarSlet
  4. Hvor er den sød aben du har lavet, det er også en sød blok du har lavet til at sætte ved siden af. Det skal nok blive super sødt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men hvor har du aben fra????? Den er jo ikke til at stå for.......

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...