søndag den 11. december 2011

Josef og Maria

Selvom kalenderen skriver 11. december er det først nu, jeg er i gang  med at hænge julepynten op. Dette vægtæppe med Josef og Maria og det lille Jesusbarn er noget af det allerførste patchwork, som jeg lavede vel for 15 - 20 år siden. Jeg vidste ikke ret meget om at quilte, så det er noget sparsomt. Guldet er også slidt af, men vægtæppet har alligevel sin faste plads. Mønsteret er fra en af Hanne Wellendorfs bøger. Hun var vidst  en af de eneste her i Danmark, der på det tidspunkt vidste bare lidt om patchwork. Det er syet om pap! Det er ikke noget jeg gør ret meget i mere, men det sker da engang imellem.

3 kommentarer:

  1. Det er flot.
    Sjovt med ting man finder frem år efter år.
    Så det må du passe godt på.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det flot! Bare det var mig, der havde lavet sådan et fint vægtæppe som noget af det første patchwork :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød, sjovt med juleting de får efterhånden deres faste plads som der ikke skal ændres på.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...