fredag den 23. december 2011

Glædelig jul

Planer og gode ideer var der nok af, men det var ikke meget af det, som jeg fik færdigt til julegaver. Jeg vil dog vise et par ting efter jul, når modtagerne har fået det. 

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske alle der kigger forbi på min blog en rigtig glædelig jul. Det har været spændende som forholdvis ny blogger at surfe rundt på de mange spændende sider. Forhåbentlig vil flere få lyst til at følge min blog. Mit vægtæppe er fra en af Nancy Halvorsens bøger. 

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Også en rigtig glæde jul til dig og din familie.

    Har forsøgt mig på bloggen igen, uden det store held.

    Håber vi snart ses.

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig og dine kære.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...