søndag den 15. februar 2015

Fortælletæppe

Som jer der følger min blog har I nok konstateret, at det er småt med patchwork her på siden, så det må jeg jo prøve at gøre noget ved. Jeg elsker jo også at strikke, så det er jo svært at nå det hele.

På siden Quiltville faldt jeg over Bonnie Hunters tæppe, der hedder Story Time, og det var lige noget jeg kunne bruge til at anvende nogle kvadrater med børnemotiver, som jeg har byttet mig til i forbindelse med et kursus jeg deltog i for længe siden. Det skulle have været til et tæppe med flyvende gæs, men gæssene er forlængst fløjet, og mit tæppe blev aldrig færdigt, for stofferne var bare ikke lige min stil.


Det er jo rart når ens selv helt små stumper finder anvendelse. Måske ikke den flotteste sammensætning farvemæssigt, men i de enkelte blokke har jeg forsøgt at finde nogle farver der matcher midterfeltet. Når der kommer stolper imellem, tror jeg nok det skal blive lidt mere "ro på".


2 kommentarer:

  1. Spændende. Det skal nok blive flot når det er færdigt

    SvarSlet
  2. Det bliver et dejligt farverig tæppe og dejligt at få brugt af resterne
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...