onsdag den 7. januar 2015

Hvad tiden går med


Hvis jer der følger min blog går og venter på, at der kommer nogle fine applikerede børnetæpper og andet patchwork, så må jeg sige, at jeg er gået helt i stå på den front. Jeg kæmper stadig med mine juleløbere, selvom jeg nu er nået ned på kun at mangle én. 

Til gengæld får jeg øvet mig på min overlocker, men jeg er ikke kommet ud over buksestadiet, så en bluse må blive det næste. Der er visse gengangere, men de små pludderbukser er nye. 

Jeg får strikket lidt, men nu er mit babysvøb, hvor jeg havde nået at strikke ca. 50 cm pist borte. Jeg må have haft det med et eller andet sted hen i hvert fald er det umuligt at opspore. 

Mit mål i år skal - ligesom sidste år - være at få gjort nogle af alle mine ufoer færdige. Det gik ikke så godt i 2014, men måske det er bedre i år. Jeg vil da i hvert fald gøre et forsøg. Jeg bliver dårlig af at tænke på alle de fine tæpper jeg har liggende og trænger til at komme frem fra skuffer og kassers dyb.


Jeg har da forresten lige fået lavet et par sæt til tvillingerne, som også fik de sidste kreationer, som jeg viste her. Der kunne ikke blive til sokker denne gang. 


4 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor har du været flittig

    SvarSlet
  2. Godt nytår!

    Sikke en super skøn blog du har her :-)
    Og så mange kreative tiltag, så flot :-)
    Maria elsker dine ugler :-)

    Vi har selv lige lagt en håndarbejds giveaway op på bloggen, du er velkommen til at se/deltage.
    Ønsker dig en god aften og gode projekter :-)

    Maria & Tina fra "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Godt Nytår. Hvor er du flittig.

    SvarSlet
  4. Godt Nytår hvor er det fint. Du kan snart åbne en lille fabrik :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...