torsdag den 30. januar 2014

Mug rugs med macarons

Da jeg var på Dansk Patchworkforenings træf i august købte jeg dette søde stof med macarons hos Patch vork Værkstedet i Taulov. I den butik har de altid nogle flotte og anderledes stoffer i flotte klare farver. Jeg kan ærgre mig over, at jeg ikke fik købt noget mere. Jeg har lavet 6 mug rugs ud af stoffet. Her er de 4 af dem.


 Jeg har øvet mig lidt i at quilte efter kompendiet, som jeg fik på kurset hos Quiltefanten.


 Af de aller sidste rester kunne der lige blive en serviet til brødkurven. Jeg var løbet tør for stof til kanten, for hver en stump er brugt. Den har fået hele armen med quilteriet, og kan vel nærmest kaldes en anvendelig prøveklud. Øvelse gør mester, så måske jeg bare skal øve lidt mere.
 

4 kommentarer:

  1. Jeg nåede ikke at få købt det stof, før det var udsolgt , øv. .
    Men lækker sulten, kan man da blive:-) søde er de

    SvarSlet
  2. De er bare så fine - kært stof.

    SvarSlet
  3. Rigtig søde mugrugs, jeg kan godt forstå at du gerne ville have mere af det stof, det er da bedårende;o)

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde både dine mug rug's og kurveservietten. Jeg fik heller ikke fat i stoffet til træf, men var så heldig at få noget af det i fødselsdagsgave.
    God weekend
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...