tirsdag den 1. oktober 2013

Efterårssløv

Det er længe siden, jeg har lavet et indlæg, for jeg har ikke fået lavet noget som helst, der er værd at vise frem. Jeg kæmper stadig med uglerne, men de skal bare være færdige til næste weekend, så det kan ikke vare længe inden tæppet bliver slået op her på bloggen.

Min datter Line derimod har haft travlt på det sidste. I starten af sommeren flyttede jeg jo fra 3 til 5 værelser, så jeg manglede noget på væggene. I fredags kom hun så med dette maleri, der måler 100 x 120 cm. Det er meget farverigt, så jeg skal vist lige vænne mig til det.


Og i går sørgede hun også lige for lidt Halloweenhygge til  min altan. Jeg er ikke helt på toppen, så det er godt, hun er god ved sin gamle mor. Hun kom også med det sidste nye Hendes Verden, hvor der var patchworktæpper i, hvad kan man så ønske sig mere af sin datter.

2 kommentarer:

  1. Dejligt du har en betænksom datter, skønne farver dit maleri er i, dejligt med lidt knald på farverne.
    Dit ugletæppe bliver flot.
    Hanne

    SvarSlet
  2. Dejligt med sådan en datter og hvor er hun kreativ - maleriet er flot det bliver man da i godt humør af at se på ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...