søndag den 14. oktober 2012

Babyting

Som det sikkert er gået op for de fleste, er der kommet en lille ny i familien. I den anledning spurgte moderen  til den lille om jeg ville lave en sengerand. Den har voldt en del kvaler, og jeg har været i Salling adskillige gange og endevende deres model for at gøre det rigtigt. Tror butiksdetektiven er begyndt at holde øje med mig. Sengeranden blev ikke helt, som jeg havde håbet, men den kan da bruges. Stoffet har jeg købt for længe siden på udsalg med 70 % rabat, så det var nærmest gratis. 


Der kunne også blive til et sæt sengetøj og en nusseklud. På bagsiden af nussekluden eller sansekluden, som det så fint hedder, har jeg sat blødt velour på. 


4 kommentarer:

  1. Det er blevet rigitg fint momme.
    Håber hun blev glad for det.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fine ting du har syet og i noget skønt stof. Sanseklud - god ide :o)

    SvarSlet
  3. Det ser fint ud.
    Det bliver de helt sikkert glade ved.
    God ide med kluden

    SvarSlet
  4. Der er rigtig gang i babytingene hos dig, dejlige ting du har lavet til den lille nye.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...