onsdag den 8. august 2012

Monster snart færdig

Det er måske ved at være lidt ensformigt med alle de monstre, men det er altså lige det, jeg beskæftiger mig med i øjeblikket. Jeg får systress, hvis jeg har for meget i gang ad gangen - så nu skal det bare være færdigt. Jeg må tage et par ting fra ufostakken bagefter. Jeg har fået syet stolper om blokkene og så rækker med firkanter imellem.


Her er hele tæppet, men det er ikke syet helt sammen endnu, og der mangler stadig nogle kanter med firkanter, Der skal sættes hele vejen udenom for at afslutte med en bred kant af en af stofferne. Det er skønt at få brugt af sine rester, men der er alt for mange tilbage endnu.


10 kommentarer:

  1. Jeg syntes ikke det er for meget, jeg er fuldstændig vild med dem. Hvor har du købt mønstret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt det hos patchworkkælderen i Kolding, men ellers er hjemmesiden her: www.kidsquilts.com Ellers må du da gerne låne mit mønster, når vi ses

      Slet
  2. Det er bare så skønt dit monstertæppe.
    Det er nemt at få gang i for meget :) jeg ved det.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  3. Det bliver rigtig godt.
    Tager du det ikke med i morgen,
    så jeg rigtig kan se og røre det,
    og du kan blære dig.

    SvarSlet
  4. Det ser monstergodt ud det tæppe, dejlige friske farver og dejligt at få brugt noget fra lageret.

    SvarSlet
  5. DEt er nu nogle søde monstre du har lavet

    SvarSlet
  6. Det bliver bare så flot et tæppe

    SvarSlet
  7. Det er rigtig fint og skønne farver :o)

    SvarSlet
  8. Blev så vild med dit monstertæppe, at jeg bare må eje det mønster. Derfor gik jeg på den hjemmeside du referer til og vupti - købt og betalt. Nu kigger jeg langt efter postbuddet som skal komme med mønsteret (og lidt stof - ups).
    Tak for vi må følge dit projekt.
    Monika

    SvarSlet
  9. Skikkelig festlig teppe. Denne blir bare super :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...