torsdag den 26. juli 2012

Monster mange elementer

Dagen i dag har jeg brugt på at skære, stryge, klippe ud og stryge igen på mit monstertæppe. Det skulle gerne være færdigt til midten af september. Det tager rigtig lang tid, så jeg håber jeg bliver tilfreds med resultatet og kan være bekendt at aflevere det. Nu skal jeg i gang med at applikere på symaskinen, lave pupiller, følehorn m.v.



Jeg har udelukkende brugt rester fra lageret, og man kan dårlig nok se, at der er brugt af det. Ca. 170 firkanter 2,5" x 2,5" = ca. 100 gram.


Fortsættelse følger.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de små monstre skønne, dejlige farverige stoffer du har brugt.

    SvarSlet
  2. Det ser meget lovende ud, og resultatet skal nok blive noget du kan "være bekendt"

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...