søndag den 10. april 2011

Babytrøje

Jeg er ved at arbejde mig igennem min ufostak og i denne weekend har jeg fået strikket en lille trøje til min søsters barnebarn på 2 måneder færdig. Han skal hedde Marcus Hugo, og han er rigtig sød og dejlig. Trøjen ligger på et sæt sengetøj, som jeg også har fået syet færdig, så lidt bliver det da til. Mønsteret er fra Garnstudiet, på hvis hjemmeside, der er et hav af gratis opskrifter.

Lørdag brugte jeg i selskab med et par gode veninder og Pia fik lært mig en masse nyttige ting, jeg kan bruge her på bloggen. Man kan selvfølgelig altid prøve sig frem, men rart at få tingene gjort rigtig. Pia havde stor tålmodighed med Lene og mig, og det var hun også nødt til, når man er lidt tungnem i denne blogverden.

2 kommentarer:

  1. Så var det heller ikke værre :-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Tillykke med din blog.
    Jeg vil glæde mig til at følge den. Jeg ved jo, at du laver så mange flotte ting.
    Sikke en kær trøje

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...